Artiwise, Türkiye’nin en hızlı büyüyen yapay zeka ve doğal dil işleme firmasıdır. Finans, havacılık, otomotiv, e-ticaret, medya gibi birçok sektörün öne çıkan değerli markaları Artiwise çözüm ve hizmetlerini kullanmaktadır. Yapay Zeka ile Doğal Dil İşleme ve Metin Analitiği konusunda Türkiye’nin lider firmasıdır.
Artiwise ürünlerinde insanın yazılı veya sesli olarak doğal dilde ifade ettiği tüm içerikleri yüksek yapay zeka teknolojisi ile anlık analiz edilmesini ve aksiyona dönüştürülmesini sağlar. Artiwise’ ın öne çıkan ve popüler ürünü Artiwise Analytics ile firmalar dönemsel bazda müşterilerinin iç görüsünü çıkarıp, problemlerin kök nedenini anlık tespit edebilmektedirler. Artiwise Analytics aynı zamanda internet sitelerinde yer alan milyonlarca içeriği (haber, blog, forum, sosyal medya) yapay zeka ile gerçek zamanlı analiz ederek kurumsal firmalara dijital medya analizi ve finansal istihbarat analizi sağlamaktadır.
Müşterinin sesini analiz etmek müşterinin şikayet, öneri, isteklerini doğru anlamak ve doğru yönlendirmek ile başlar. Artiwise Analytics, Müşteri Deneyimini ve Müşteri İçgörüsünü (Customer Insight) analiz etmenizi, aksiyon konularınızı net belirlemenizi sağlar. Başta müşteri konuşmaları ve yorumları olmak üzere, sosyal medya verileri, chatbot sohbet verileri, yazılı anket içerikleri, ses kayıtları vb. iletişim kanallarının tamamını Artiwise Analytics üzerinde bir araya getirebilir, analiz edebilir ve yapay zeka gücüyle müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz.
Artiwise’ın şu anda odaklandığı hedefi Türkiye’de gösterdiği başarıyı yurt dışına taşımasıdır. Bu hedef doğrultusunda Artiwise, 2021’in ilk çeyreğinde Artiwise Analytics ürününü yurt dışında birçok pazara sunacaktır. Artiwise Analytics ürünü ile firmalar şu anda sadece kendi müşteri şikayet, öneri veya ses verilerini değil dijital medyada yayınlanan haber, form, blog, sosyal medya, internet sitesi içeriklerini de anlık analiz ediyor. Artiwise Analytcs ‘ in yeni versiyonu ile pazar araştırması, hizmet verdiğiniz sektördeki yorumlar ya da hizmet alacağınız kurum veya şirketler ile ilgi algının araştırılması zevkli ve kolay şekilde gerçekleştirilebilecektir. Örneğin bir yandan tüm otel yorumlarından olumsuz öne çıkan içeriklerin dağılımlarını görebilecekken, diğer yandan haber yorumlarında en çok olumlu yorum alan haberleri takip edebileceksiniz. Araştırma yapmak isteyen bir öğretim üyesi, bir müşteri deneyim uzmanı ya da kurumsal bir çalışan dilediği sektörü ve ilgi alanlarını seçerek kısa zamanda ihtiyacı olan içgörü analizlerine başlayabilecek. Zenginleştirilmiş değerli verileri kullanıcılar hiçbir destek almadan kendileri ürün üzerinden analiz edebilecekler. İnsan gücü ile bu milyonlarca veriyi okumak ve çıkarımda bulunmak imkansız diyebileceğimiz bir iş yüküdür. Artiwise çözümlerimizin detayını www.artiwise.com adresinde detaylı bir şekilde bulabilirsiniz.