Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri arasında yer alan SMG, müzik, anons ve reklam hizmetlerinin yanı sıra geliştirdiği yazılımlarla müşterilerine etkili çözümler sunuyor. SMG’nin son yeniliklerinden biri de push audio. Buna göre, SMG’nin hizmet verdiği markalar, herhangi bir mağaza ya da şubelerinde yangın, hırsızlık gibi bir durumla karşılaştıklarında, hiçbir ekstra cihaza ihtiyaç duymadan, yalnızca internet bağlantısıyla bulundukları noktadan olayın yaşandığı yere saniyeler içinde anons yapabiliyor.
Türkiye’de kendi geliştirdiği yazılım ile dijital müzik yayını yapan tek şirket olan SMG, bu yazılımı müzik, anons ve reklam yayınlarının yanı sıra, müşterilerine özel çözümler sunmak için de kullanıyor. SMG’nin son yeniliklerinden push audio da, başta güvenlik olmak üzere pek çok konuda şirketlerin merkezleriyle lokasyonları arasında hızlı bir iletişim sağlıyor.
SMG Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Serkan Polat, push audio’nun mağaza içi anonstan farklı bir hizmet olduğunun altını çizerek sistem hakkında şu bilgileri verdi, “Bir mağazada, yangın, hırsızlık gibi olumsuz bir durum yaşandığında, güvenlik görevlisi olayı kameralardan görür, mağazayı arar, mağazadaki yetkili anons odasına gider ve anonsu yapar. Tüm bu süreç, acil durumlarda ciddi bir zaman kaybı anlamına geliyor. Biz bunu nasıl kısaltabiliriz diye düşündük ve push audio’yu geliştirdik. Buna göre, olumsuz durumu gören güvenlik görevlisi SMG yönetim panelinde anonsu seslendiriyor, kaydediyor, dinliyor ve tek bir tuşla istediği mağazaya gönderiyor. Bu anons direkt olarak olayın yaşandığı mağazada yayınlanıyor ve böylece saniyeler içerisinde gerekli aksiyon alınabiliyor. Bazı müşterilerimiz ise kaydettikleri anonsu dinlemeden direkt mağazaya göndermeyi tercih ediyor, bu nedenle dinleme özelliğini opsiyonlu olarak sunuyoruz.”
Push audio’nun en önemli avantajlardan biri de, sistemi kullanmak için herhangi bir cihaz ya da ekstra programa ihtiyaç duyulmaması. Anonsu yapacak kişi, internet bağlantısı olan herhangi bir yerden işlemi gerçekleştirebiliyor. Sistem tüm tarayıcılarda açılabildiğinden, anons hızlı ve kesintisiz olarak yapılabiliyor.
Motivasyon konuşması yapan da var, 1 Nisan şakası da!
Push audio, acil durumlarda zaman kazanmak için geliştirilse de, müşteriler farklı amaçlar için de hızlı ve pratik olan bu yöntemi tercih ediyor. Örneğin şirket yetkilisi tüm mağazalardaki ya da yalnızca belirli noktalardaki personeline seslenebiliyor, bilgilendirme, motivasyon konuşması ya da kutlama yapabiliyor. Serkan Polat, hizmet verdikleri bir markanın çalışanlarına push audio üzerinden 1 Nisan şakası yaptığını ve bu gibi keyifli anların markayla çalışanlar arasındaki bağı güçlendirdiğini söyledi. Yazılımlarını geliştirmek için başvurdukları İTÜ ARI Teknokent’e en yüksek puanla girdiklerini belirten Polat ayrıca, müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak yeni projeler üzerine çalışmayı sürdürdüklerini ifade etti.
Kaynak: https://goo.gl/trMNft